Интересное
Почему образование в финских школах считается лучшим в мире?
Опубликовано пт, 02/10/2023 - 12:00 пользователем Nasim SadikovMaktab haqida qiziqarli faktlar
Опубликовано пн, 01/16/2023 - 20:23 пользователем Nasim SadikovKitob - ma'rifat oʻchogʻi
Опубликовано чт, 11/24/2022 - 21:35 пользователем Nasim SadikovKitob - ma'rifat oʻchogʻi inshosi
Reja:
1. Kitob tafakkur gulshani.
2. Kitobga oshno qalblar
3. Kitob - kelajagimiz poydevori.
Fizika fanidan topishmoqlar
Опубликовано вт, 11/08/2022 - 20:53 пользователем Nasim SadikovFizikadan topishmoqlar.
O‘zbekistondagi vazirliklar soni 25 taligini bilasizmi?
Опубликовано вт, 11/08/2022 - 20:18 пользователем Nasim Sadikov1. Adliya vazirligi
2. Investisiyalar va tashqi savdo vazirligi
3. Transport vazirligi
4. Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi
5. Energetika vazirligi
6. Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi
Yosh bolalar uchun rasmli boshqotirmalar
Опубликовано пн, 11/07/2022 - 17:30 пользователем Nasim SadikovRasmli boshqotirmalar bolakaylar uchun. Rangli va qiziqarli, sodda va qiyin. 3-6 yoshgacha bo'lgan bolakaylar uchun mo'ljallangan.
Informatika fanidan topishmoqlar
Опубликовано сб, 11/05/2022 - 22:14 пользователем Nasim SadikovKelmaydiyu mushtimcha, Bajaradi ish shuncha!?
Mantiqiy savollar kitobi
Опубликовано сб, 11/05/2022 - 22:05 пользователем Nasim SadikovMazkur mantiqiy savollar kitobida internetdagi deyarli barcha mantiqiy savollar va masalalar joy olgan. Pdf kitobni yuklab olish uchun quyidagi havolani bosing va ochilgan sahifada yana bir marta havolaga bosing.
Некоторые термины, связанные с образованием
Опубликовано ср, 10/19/2022 - 21:01 пользователем Nasim SadikovМы решили привести объяснение некоторых терминов, используемых в рамках школы.
- Педагог — (от греч. вежущий ребёнка) - специалист в области педагогики, человек, занимающийся воспитанием и обучением детей и молодежи, имеющий специальную подготовку в этой области
- Педагогические работники-учителя и воспитатели, осуществляющие учебно-воспитательную деятельность в организациях народного образования;